Saturday, December 31, 2011

Hello, stepping back to here to say Hi to you all.
Hmm. I memang lazy bug as lazy to blog gradually.
I really can't find any feeling to write my post.


Well, having my holidays now.
Though it is my holiday, but I still need to work and do my assignments.
After this holiday, gonna complete 3 subjects' small quiz.  :(
Semester 2 exam is coming soon.
Last paper is dropped on 21 Feb.
It is good or bad for me huh?
Totally didn't have birthday party mood :(
I obtained an excellent result in my Sem 1 exam ( at least it was reached my expectation )
I hope my sem 2 result can obtain more excellent than sem 1.
Yet, it seem like difficult for me.
Hmm. I should put more effort on it :)


有时,真的觉得很累
为了钱,我得牺牲自己读书的时间去做工
每一天,都要对着自己讨厌的工作不停的奋斗
即是多么的疲惫,都要撑着脸皮去做工
自己为了做工的压力偷偷的哭了多少次
有谁会知道


人生总是会遇到交叉点
而现在我正在站在一个难以选择的交叉点
对,想得到越多,遇到的风险就越多


前几天,不懂自己发了什么神经病
突然想了想一个问题
如果,爱人离开了我,这个世界
我会怎样
脑海不停的出现她对我的好
她不停不停的付出对我好
而我还是不满足
眼睛流出了眼泪
原来,她在我的心里真的真的很重要
爱人丫!我爱你!


觉得自己很好笑
知道自己时间都用得不够,还要去跳舞
把自己弄得超级累的
表演就快到了
所以不停的练习
怎知道前天把自己跌的够够力
弄伤了自己的腰


承诺不知是一个虚伪的东西
Promise is everything BUT once it is broken, sorry mean nothing.
其实,如果你要把他从你的部落格删除掉那些我们零零落落的回忆
当然,你可以!
因为我再也不是你的谁
而你也该为了你自己的幸福和爱你的人作出一些让她开心的事
如果,在哪天,我把你们俩弄得不开心,我对不起你们


明天就是十二月三十一日了
但是没有节目  :(
到处都是人,看到都会累
所以决定在家休息
其实,多么得想和你一起度过
但是 ..... .... 哎!~




Pen Off!
Good night ya! Happy new years to you all guys! :D 




BYE :目

No comments: