Friday, April 30, 2010

=[

sob. cancel celebration tomorrow.
sorry, hsuan.
ganti back next week ya. hahas
if u all wanna go i can go d.
i can cancel my genting trip and go along with u all.
but karly and ling also not free too.
sigh. kesian hsuan. sayang bck ya  =]

SO genting again tomorrow.
last month jus went  =[
but tomorrow is go for a day only.
go shopping hahas.
and mayb bowling?? hahas  =)

i decided that let's all worries go from now.
i'm suffer on you.
i do dislike u nowadays.
i means is u, G.

ahahahahha.
my pencil box arg~!!
stole by lcy. gosh.
he took it back today. ah~!!
his pencil box what also dint have. ish!
geramnya.

i love my life now.
hahas. feel no worries no fear anymore.
just sometime have abit stress on studies.  =[
love to play with my sapsuii friends.
hahas. ding dong ding dong  ><

appreciate the rest of days with u all.
my buddies.

今天华文老师对了我们说一个故事。
有个人希望她的工钱可以加一百块,怎知老板加了一百五给他。
过了不久他知道原来老板加了一百六给他的朋友。
就是因为那十块,所以他很伤心。
但是他并没想过她的工钱比想象中多了五十块。
有些人太过执着了。
我也是。好讨厌这样的我。

承诺变成了我们的枷锁。
有时太过执着,有时好像放开。
好想完全拥有,好想放开一切让你飞。
矛盾的我,为何还要执着下去?
我的妈  XD


都是不想太多了/
我只想读好好书来。
我读书的时间都不够了。还要自讨苦吃吗?
哈哈哈。找东西来烦  ><

不懂为什么相信了缘分。
要来得怎样都会来。
阻挡不了。
要死的始终也会死。哈哈。
逃也逃不过。
我的补习老师说她在医院呆了几天。
他看见牛头马脸都是打领带的。哈哈

记忆,永远记在心里。
一点一滴,一切所有。  =]

加油。
我相信我们以后会变成要好的朋友。
=]  我等那天得到来。


felt tired.
it's time to sleep.
bed and bear here i come.
oh yea  =]
night. buddies.

No comments: