Tuesday, March 30, 2010

arg ~ =]

today exam ekonomi asas subject.
oh my stupid brain.
i was terbalik sistem ekonomi perancangan pusat and campuran.
i was sooo fucking sad.   =[
and i wrote wrong thing too.
the answer is brg percuma but i wrote brg awam.
arg!!  grr.  but my explanation is right la. 
wuwuwu. i worry that i fail it. alamak.
yesterday all i read all habis   TT_TT



怎么开始忘了
琴键那么重 我用技巧去弹奏

情绪那么浓 我该用什么去快乐
明明到最后 在我失去了以后终于懂得
追梦若是片宽阔天空 只是我从没抽离过

吉他那么重 我亦无力去弹奏
不想做什么 谁能陪我轻唱那首歌
不是我不懂 拥抱之后总是难以去承受

那些认真的美好 都一闪而过

怎么开始忘了我 还能微笑
怎么开始忘了我 还有心跳
那些黑色的玩笑 没有受伤不会好
我们还在找 自己的生存之道
慢慢释怀才能 让自己变好
朦胧的话只是 无聊的暗号
流言传来传去 不知何时平息
该如何去面对 那不重要

owh!~my idol  =]
张芸京     =]
woohoo. nice song.


not going school tomorrow, thursday, next monday and tuesday.
woohoo  ^^v
prepare my exam this few days.
still left history and my beloved account.   =]
i wan get A or A+ in account. keke
working hard in history.
at least get B   =]

i'm selfish, always let u stay in my heart.

where my best listener.
ahem. i have many thing to complain   =[
aww~ !!

i'm worry my maths.
the tuition teacher teached as the lighting speed.
i haven hafal in my brain then she teaches other.   =[
arg~!!  block my brain.

有时看到一些男子耍帅。
很想吐啊。
已经很臭了,还要装得很帅很型。
救命啊!
怎么哪个人会是我班的同学。我的天啊~
用镜子来照你的样子啦~
你耍帅只会变成我们的笑柄而已啊。

pen off here.
miss u    (=

No comments: