Wednesday, May 12, 2010

爱与不爱



慢慢的爱上这首歌。
好想去唱歌。
唱个痛快地~
呼唤出全部的不开心。
我喜爱把歌词当成我的心声唱出~
 我不想表达。说真的,我很乱~啊啊啊啊`
我不懂我在乱什么。哈!白痴~

在乎没用,要懂得珍惜。
在乎就会行动~
我不想再说,都腻了~
也许这样对谁都好。


gosh~! why i captured down so much photo in this year?
arg~ jus realized that i am so perasan and love capture. hahahah  =)

i arranged all the photo that W with M.
saw back our previous memories.  =)
felt that all photo is fullfill our smile and laugh and u are cute. hahahhas.
i cant fullfill the photo album for YOU. sorry


荷包的红色逐渐的少了,就快要用蓝色了。 =[
啊啊啊~~

night buddies.
pen off

No comments: