Friday, May 14, 2010

爱哭。坚强


congrats to BaBi-Pika. =]
finally u done your yukata. woohooo~~ HaHaHaHa.

my beloved bear and my SICK FACE  =(


生日当天,你把它送了给我。
一直以来,我还是爱不释手。
因为只有它在我身旁当我在流泪。
但是渐渐的我已感觉不了它的拥抱。

totally no go school today.
sorry buddies. i FFG to u all.
bcos i still fever and mummy dunwan to fetch me out  =(
sob. i missed all FUNNY performance today.
i missed many things today. YUMCHA, CHITCHAT, talk some1 bad thing (xD) and dance.
arg~!!! IF i had went to school, i think i can laugh like hell.

EVERYBODY.
our song to dance in teacher's day.
need wear up boy cloth and cap. woohoo.
NICE challenge to me.
await the day how our dance and our look. hahhas  =)
1 week to practice again. arh~ i need TIME.

what kind of this SUCK FRIEND?
find us when she NEED us.
gosh~!!
FUCK! ~

COUGH like HELL.
gosh~!
FEVER getting better.
H1N1. shooo~~

arg~ practice dance tomorrow?
a patient dance. HaHaHaHa.

oh yea.
i completed my MORAL project.  =)
yes~! 

昨晚被逼吃药。
我的妈呀~!
看着我逼着我吞下去
一直在呐喊~整个家都beh tahan我。哈
不懂为什么就是那么难吞下去。
到现在我的嘴还有苦苦的味道。 
闹着对皮卡投诉。哈 =]

转过身,昂起头。
但是还是流了下来?
为什么你就是那么不争气?
为什么我已经尽量的忍,为什么你就是不听话?
泛红的眼,发烧的额头。
为什么我就是那么爱哭?
为什么我就是坚强不了~

我和你为什么就有代沟?

我找不到我的白马王子,所以我没有童话故事般幸福的爱情。
我没有一副美丽的样子,所以我没有台剧般甜蜜的爱情。
我没有乞怜的故事,所以我没有韩剧般刻苦铭心的爱情。
总结就是:我没有幸福甜蜜刻苦铭心的爱情。哈~

我好想
当个小孩,
有个一直不离不弃的人,
狠狠的把我拉进他的胸怀,
紧紧地抱着。
我的确需要个温暖的拥抱。=)

今天的我好乖。
9点才开电脑 =]

pen.off.here =)
night, buddies.

No comments: